kvällen..

   kvällen..

Hej! ;) Alexandra for hem för en ganska lång stund sedan, vi gjorde inte så mycket innan. Spelade ett spel, vi blev helt inne i det då vi fattade vad man skulle göra egentligen, haha ;) Just nu så sitter jag här med min storasyster och tittar på en svensk film som vi har laddat ner på datorn, den heter Låt Den Rätte Komma In (Let the right one in).  Den är jättebra, det är en thriller. Fast jag har inte sett den färdigt men den är bra såhär långt ;) Jag rekommenderar att ni ska se på den!
Efter att jag har sett på filmen så ska jag fara till mitt rum och göra lite läxor och sådant som inte ännu är gjort. Ska säkert efter det fara och sova. Imorgon så börjar jag tidigt så jag måste vakna där vid 7 tiden på morgonen, har ju träningar på kvällen så jag far till Alexandra så länge. Men nu så ska vi fortsätta att se på filmen, Ciao! <3


Kommentarer
Postat av: Daja

tråkigt med tidiga morgonar..

2009-03-08 @ 23:28:32
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kanske ska se den filmen? ;P

2009-03-09 @ 17:15:26
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0