Måndag

   Måndag

Hej! :) Just nu sitter jag hos Alexandra kom för en stund sedan och vi sitter nu bara här och är på datorn och lyssnar på musik. Vi har träningar i kväll, men inte ska vi väl göra så mycket före dem. Göra kanske lite läxor, äta och sådant :)
Jag tycker att alla börjar att bli sjuka, alltså förkylda för att nu så har alexx blivit förkyld, hon sitter här och dricker te. Och min storebror har börjat att få hostattacker och går och snyter sig hela tiden. Så jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk, det är ju så himla tråkigt då man måste vara inne medan det är fint väder där ute. Dessutom så tycker jag inte om att vara sjuk, vem gör nu det? Men nu så har jag inte så mycket annat att säga här så, so long! <3




Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

snygg bild :D

2009-03-24 @ 19:41:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0