Är så trött.

   Är så trött.

Hej! ;) Städade just färdigt, men jag ska imorgon tvätta golvet här uppe så det hålls renare. Är jäkligt trött nu, ska väl kanske fara och sova om en liten stund. Jag bytte min hårda och dåliga säng mot min storebrors gamla som är så mjuk :) Längtar till att få pröva att sova på den, säkert så bättre än den där andra som jag hade. Men mitt rum blev lite litet, eller det är nog likadant som det var förut, haha. Men jag tänkte att jag skulle byta rum till min storebrors förra, det är nästan dubbelt så stort som mitt och där skulle jag har rum bättre. Är ganska störande att ha ett litet rum. Och vi skulle ändå ha lagat det där andra rummet till ett gästrum men vi kan ju lika bra göra mitt till ett ;) Och dessutom om jag skulle byta rum så skulle jag få ha en tv där. yey..haha, men den funkar inte ;s Men endå. Men jag kan berätta mera om det senare då jag vet hur jag ska göra, för det är ännu inte säkert. Och det skulle bli ganska mycket jobb att flytta alla mina saker. Men vi får se ;)
Idag så har alla i huset varit i farten, min mamma och mina två systrar har hållit på att baka lite inför kalaset imorgon. Och alla vi andra har städat för fullt ;) haha, det som de bakade blev så himla mumsigt! Kan visa lite bilder på vad de gjorde :)
Men nu så ska jag börja fara och sova i min "nya" säng ;) Godnatt alla söta! <3


Köttpirog, mums.


Nån slags paj, vet inte riktigt vad den innehåller men den ser mumsig ut.


Vet inte riktigt vad de heter, men kallar de nu för små plock haha ;)
Det var jättegott om man lagade en skinka bit emellan, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0