030509

   030509

Hej! :) Min kompis kom till mig på fredag och hon har sovit här tills i dag. Hon for just hem, och nu så måste jag städa. Jag har inte hunnit göra det tidigare. I går så vissta vi inte riktigt vad vi skulle göra, först så var vi bara inne i mitt rum och pratade. Men sen så bestämde vi oss för att fara ut i det fina vädret istället för att vara inne och möggla. Så vi tog Mindy med oss och gick ut på en lång promenad. Sen senare då vi hade kommit tillbaka så hjälpte vi min styvpappa att bygga upp vår studsmatta som vi har. Vi hade den senast uppe för två år sedan, men gräset blev så förstört så mamma ville inte laga upp den förra året, hon är så himla noga med hur gården ser ut. Men äntligen så fick vi laga upp den i år. Det var inte så jättejobbigt, men svart blev man nog om händerna. Sen då vi var färdiga så började jag och josefina att hoppa, gud vad det var roligt! ;) haha, men vi blev nästan genast trötta. Sen på kvällen så såg vi på en film, men vi for nog ut och hoppade lite till sedan. Så den här sommaren så tänker jag hoppa grymt mycket, det är sjukt kul och dessutom så tränar man ju lite på samma gång ;)
NU änrligen så har jag inte ont i halsen nåmera, och jag kan prata helt vanligt, grymt skönt! Men istället så har jag fått snorig näsa, neeej. Varför kan jag bara inte bli frisk helt och hållet? Så jag vet inte om jag ska träna något i morgon, för det kan bara bli värre. Asså jag har inte tränat på 1 vecka, men jag har ju inte kunnat för jag har ju varit sjuk ;s
Men nu så ska jag nog strax börja att städa, och vi ska fira min storasyster i dag på eftermiddagen så man måste ju städa före så att det blir lite fint iallafall ;)
Pussar!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Om du har en rolig eller knasig historia, så var med i min tävling. Härliga priser väntar!

2009-05-03 @ 21:00:17
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0