7 dagar kvar!

   7 dagar kvar!

Hej! :) Är hos en kompis just nu, kom hit efter skolan. Vi har nu bara varit här och chillat, var just ute och gungade.
Ska väl säkert fara hem om en stund, måste ju plugga mera på historia provet. Först så fattade jag inte vad vi hade om, men då jag läste igår igenom allting så fattade jag nog ;)
Jag har bara 7 dagar kvar i skolan och sedan är det sommarlov, gud vad härligt! Men egentligen så har jag bara 2 vanliga skoldagar och resten är bara chill, skönt! ;)


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja visst var de fräcka? och självklart gjorde jag egna också.. inte fullt så fräcka, men ändå. sett dem?

2009-05-19 @ 23:40:30
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0