Gonatt

   Gonatt

Hej! :) Just så slutade jag att läsa fjärde boken av Twilight, jag har nog ennu typ halva boken kvar. Men jag är inte så himla snabb på att läsa så ;)
Då vi firade min storasyster, hon fyllde egentligen på tisdag men vi firade henne idag, så mamma lagade ris och fisk som hon hade stoppat i ugnen. Det var nog helt gott, och sen så åt vi mommos bakade tårta sen senare, mumsens! Jag känner mig riktigt på träningshumör, men det är så störande då jag inte kan träna då jag ännu är förkyld, så jag hoppas att förkylningen snart far bort. Sen då vi hade ätit färdigt tårta och min storasyster åkte hem till sig så for jag in på mitt rum och satte mig på sängen men Twilight boken framför mig. Så de senaste timmarna har jag suttit och läst Twilight, jag har inte kunnat sluta att läsa (som vanligt) för det var så jäkligt bra! Åh, varför måste det bara finnas 4 böcker? Kan det inte finnas hundra?
Men nu så måste fara och sova, jag får sova lite längre i morgon, eller det får jag nog göra varje morgon för jag börjar inte en enda dag 08.15 i den här perioden och det är så himla skönt!
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0