Måndag

   Måndag

Hej! :) Jag kom just hem från träningarna, men jag tränade inte något. Jag såg på för att jag har u just blivit nästan helt frisk och jag vill ta det lite lugnt med att träna så att jag inte blir sjuk igen, för det vill jag verkligen inte!
Efter skolan så for jag på stan med Alexandra, vi gick runt i affärer och prövade en massa kläder. Vi glömde bort tiden och plötsligt var klockan 6 och våra träningar skulle börja halv 7. Så vi fick lite bråttomt och gick snabbt hem till henne och åt lite mat och skyndade oss iväg till träningarna.
Nu så måste jag öva på historia prov som jag har på onsdag, men vi har inte änns nå mycket och läsa så jag behöver inte läsa så himla länge. Men före jag börjar läsa så ska jag fara ner och se om det finns något att äta, känner mig lite hungrig :)
Later! <3


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

:D:D

2009-05-04 @ 20:05:17
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0