Ny vecka

   Ny vecka

Hej! Kom just till alexx, efter skolan så for vi på stan en liten stund men vi orkade inte vara där nå länge. I dag i skolan så for vi på någon teater, den var nog helt bra. Sedan efter teatern så for jag tillbaka till skolan och åt lite mat, hade sedan teckning där vi animerar en egen serie i grupper. Sen så hade jag fysik prov, det gick helt okej. Det var lite svårare än jag trodde men det var bra att man fick ha boken som hjälpt.
Nu så ska vi inte göra nå mycket, alexx håller på att öva på prov. Vi har ju träningar på kvällen men jag kan inte träna för jag är ännu lite förkyld och det håller just på att fara bort, och om jag tränar nu så kan det komma tillbaka och det vill jag inte. Så jag ska inte träna nå den här veckan, ska först träna då jag är helt och hållet frisk. Annars skulle jag aldrig bli det.
Men nu så har jag inte så mycket annat att skriva så, bye! <3


Kommentarer
Postat av: julia

okej! en pudel ahr jag velat ha..! men det blev en lagotto istället:)

2009-05-11 @ 16:45:48
URL: http://juliawiksten.blogg.se/
Postat av: julia

okej!

2009-05-11 @ 16:46:07
URL: http://juliawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0