(!!)

   (!!)


Jag har inte kunnat bloggat på ett ganska bra tag nu för att min dåliga dator har varit på reparation en vecka nu ungefär, men nu är den fixad. Det blev som en liten bloggpaus för mig på samma gång, men nu så ska jag börja blogga igen!

Nu så kom jag just hem, har varit hos Elli med Josefina, Lille och Ria och sjungit Sing Star ;) Nu så ska jag börja gå och sova snart.
Imorgon ska jag, Josefina och Elli åka med tåg till Seinäjoki, tar ungefär 1 timme att åka dit. Där så ska vi shoppa och ha det grymt roligt! Men vi kommer nog hem på kvällen samma dag. Men nu så ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna, bloggar mera imorgon. Gonatt bloggen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0