170609

Hej! :) Igår så var jag med Elli och Josefina. Vädret var ganska dåligt så vi hade inte så mycket att göra, så vi cyklade till affären och köpte lite chips. Sedan så åkte vi till mig och kollade på Numbers medan vi smaskade i oss chipsen.

Nu för en liten stund sedan så tyckte jag att det var dags att stiga upp. Jag känner mig lite snuvig i näsan, men det är säkert bara morgonsnuva (jag brukar vara det ibland på morgonen). Jag hoppas iallafall det för jag vill inte bli förkyld nu!
Idag så ska jag fara och jobba igen, men före det så måste jag äta morgonmål och fixa mig. Solen skiner där ute och jag hoppas att det är varmt, äntligen så kommer det här sommarvädret som jag har väntat på! Men jag kan inte riktigt fara till stranden för jag ska ju jobba 2 tiden och är säkert färdigt 4 tiden. Men jag tror nog att efteråt så åker jag till stranden med kompisarna och tar mitt första dopp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0