a new day

   a new day

Helo! :)
Nu är jag bara hemma och sitter bara i soffan och är på datorn. I skolan gick det helt bra förutom att jag hade det där husekonomi provet som jag pratade om ;s Det gick nog helt bra, det var mycket kortare och lite lättare än jag hade tänkt mig. Men det är ju bara bra.
jag är också förskyld så kände jag mig lite sjuk ;s men hoppas min förskylning snart far bort och aldrig kommer tillbaka!
Här hemma så har jag tittar på 3 Andra Avenyn avsnitt, jag missade det som kom igår så jag såg det idag på datorn men jag orkade inte vänta tills imorgon så jag kollade på de 2 andra också ;D
På den här sidan kollar jag på Andra Avenyn från om man vill se och inte vet var man kan; http://media.svt.se/play/playprima/
Jepp men nu så måst jag nog börja öva på religion prov som jag har imorgon, haha jag vet jag övar alltid i sista minuten men det ska jag nog ändra på ;)

Ha de underbart! <3


(dålig kvalité, taget med webcam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0