Hemma igen ;)

   Hemma igen ;)

Shao! ;)
Nu är jag hemma från Jakobstad :) Vi hade det nog roligt där, vi gick runt, såg på filmer och sånt :) Igår på lördag så for vi till min farmor och farfar och hälsade på där hos dom. Det tog ungefär 1 halvtimme att åka dit från pappa.
Där hos dem så åt vi, och sen så for jag och min storasyster till dems ena garderob som de har. Vi rotade lite igenom kläderna och sen så hittade jag en jätte fin jacka och en t-tröjja. Jag frågade farmor och jag fick dom och hon bara; joo, klart du får. Di är endå försmåa. Jag blev jätte glad, haha :D Di passade jätte bra på mig. Sen så tog farmor fram många andra par jackor som hon inte använder, jag prövade många och ville ha dem. De ser nog lite gammalmodiga ut då man bara ser de sådär, men sen om man prövar de så är de mycket fina :) jag fick 5 jackor, 1 t-tröjja och en klänning. Allt är från 50-talet tror jag, vissa ser ganska gammalmodiga ut, men om man lägger något mode till så blir det bra.
Jag kan senare visa dem, men jag kan inte göra det nu för jag måste städa ;s

Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0