Juldagen!

   Juldagen!

God Jul allihopa & Ha Ett Gott Nytt År!
Idag så vaknade jag halv 10 :) Det känns inte som att det är jul idag.. Jag vet inte varför, inte vet jag nu om den här dagen kommer att bli super duper rolig för jag vet renn vad jag kommer att få i julklapp.. det är inte någå roligt att veta det för då har man ingenting att se fram emot..
Jepps, men nu så sitter jag här framför datorn som är äntligen ledig!
Orsaken till att jag skriver om vad som har hänt de här 3 dagarna bakåt först idag beror på att alltid då jag skulle fara på datorn så kom alltid min storasyster och sade; Hey, nu ska jag komma på datorn! och jag är sådär; NÄ, jag är här nu!
Och så håller vi på sådär och till slut så stänger hon av datorn.. *SUCK* ååh jag blir så fittig, och sen igår då jag sade till min storasyster att jag skulle fara på datorn efter henne så sen då hon for så for min storebror på datorn.
så där, nu vet ni hur det är att ha syskon och om man är minst så bryr de inte sig i vad man säger eller tycker.. det är jätte störande! Nå nu så kom jag iaf på datorn, idag är det första gången på 3 dar som jag är på datorn ;s haha, jag vet det låter jätte lite men det känns som evigheter när man har ingenting att göra här hemma.
Men nu så ska jag fara ner och äta gröt som mamma har kokat :)

Ha en bra jul! <3



Kommentarer
Postat av: mads;P

va ska du få/fått?:D

2008-12-24 @ 13:45:29
Postat av: sabina

mads; Jag har fått nå morgon tofflor, presentkort, karkki, örhöngen o något annat ;)

2008-12-25 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0