lördag kväll;

   lördag kväll;

Hej! ;)
jag hann inte blogga något igår om gårdagen ;s men jag kan gör det nu så får ni veta vad som har hänt ;D
ja, Igår på julfesten så var det helt roligt. Sen då man skulle dansa så tänkte jag inte göra det, men sen så övertalade min kompis att vi skulle fara för att det skulle bli roligt.. och det blev det ;D
haha då vi dansade polones så då måsta man gå i en cirkel hand i hand, men vi gick inte, vi SPRANG hela tiden.
från början så var det roligt men sen då man hade sprungit en tid så orkade man inte riktigt göra det nåmer. ;s
hahah.. men annars vat det nog helt roligt. :)
vi dansade nog annat också och då måsta jag dansa med gymnasie elever, men det var nog kul ;)
jag dansade men en uuur snygg kille. ååh.. haha ;D

ja, efter julfesten så kom Josefina och Linda till mej, Matilda kunde inte komma ;s
men vi hade jätte roligt, vi skrattade, åt godis och en massa annat :)
tack för den kvällen tjejer <3



Linda, jag och Josefina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0