tisdagen;

   tisdagen;

hejsan!
Idag så vaknade jag 13.00 :o Men jag var jätte trött men jag kan inte fatta hur jag kunde sova så där länge.
jag såg på tv som enda till klockan 4 :P Men sen så for jag till djuraffären med mamma och köpte julklappar till vår hund och katt. :) det tog ganska länge för att vi hade ingen aning om vad vi skulle köpa men sen till slut så hittade vi nog bra saker :)

Sen när vi kom hem så hann vi inte ta bort påsen med julklapparna som är till Millan & Mindy så Mindy for genast och luktade i påsen och hon märkte att det fanns hundgodis där. men vi tog bort den och lade den i hjälpköket så att inte Mindy kunde ta den.
Sen hade jag ingenting att göra, datorn var hela tiden upptagen så jag kunde inte fara på den.
Men sen så kom jag på att jag kunde paketera Millan & Mindys julklappar som vi just köpte. :) När jag for ner och tog påsen med godiset och annat så sprang genast Mindy till mig och så följde hon mig upp till mitt rum men jag stängde dörren framför henne ;P sen då jag var på mitt rum och hållde på att paketera så hörde jag bara Mindy som satt utanför och luktade under dörren.. Hon visste nog att nånting var på gång ;) Sen tog jag en liten paus för det var nog ganska mycket som jag skulle paketera. Jag for till vardagsrummet och satt i soffan, och så då såklart kom Mindy framför mig och tittade mig med sina gulliga ögon i mina och hon gjorde det en stund, och jag hållde på att säga till henne att jag inte hade något till henne. Hon blev typ helt galen för hon hållde på med sina tassat på min arm och så skällde hon.
Men sen så for jag nog till mitt rum tillbaka och fortsatte och då kom mindy utanför och hållde på att krafsa på dörren.
Jag bara; men Mindy fa nu!
Sen senare så for jag och se på tv, och sen då det var paus så skulle jag fara ner och hämta något att äta så märkte jag att min dörr var uppe. Jag bara; Nej! sen så såg jag att Mindy hade tagit en av hennes julklappar dit ner och ätit upp den, jag bara åååh.. :P Haha, Mindy ser nog till att hon får det hon vill ha :p
Mindy är sen en hund om ni inte har märkt det, och Millan är en katt :)

1 DAG KVAR!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0