Hos Alexandra

   Hos Alexandra

Hej! :) Är hos Alexandra nu, kom just från stan.  Efter skolan så for jag till mammas café och släpade på mina skridskor. Bytte om där. år snabbt en macka och for iväg till stan sedan. For med Alexandra till makuuni där man kan köpa lösgodis. Det var länge sen man for dit och det finns så mycket goda godisar där, så v stod där en stund och plockade åt oss ;) Sedan for vi snabbt till Second Hand butiken och kollade om det fanns några snygga grejer där, men vi hittade ingenting. Sedan for vi iväg till Alexandra, orkade inte vara på stan nåmera. Nu sitter vi här och hör på musik. Ska på "träningar" om några timmar. Vi har knytkalas så det blir riktigt mycket godis för oss, och så ska vi ju sy våra dräkter också :) Bye! <3

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Jaså! :*



Har du bloglovin? :D

Lägg gärna till mig då.



Du är inte intresserad av en nu blogdesign? :>

2009-02-03 @ 12:27:44
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0