home sweet home

   home sweet home

Shao! Sitter här framför datorn och chattar med lite vänner och hör på musik. Åt just för en stund sedan och läste Twilight. Har börjat på andra boken "När jag hör din röst" och iihhk.. vad den är bra! :) Vill läsa läsa läsa..
Ja, jag fick ju ut finska provet ida.. fick 6-. Sämre än förra provet och jag som sade till mig själv att jag skulle få bättre men tydligen så hade jag inte övat tillräckligt mycket. Det här provet borde ha varit mycket lättare nu när det handlade om samma saker som förra provet. Men måste bara kämpa vidare. Har bestämt mig för att börja prata finska med mina kompisar som kan finska, då lär jag mig lite snabbare ;) Fast det kommer att bli en pina för jag lovar att de kommer att skratta åt mig och min finska. Men måste väl stå ut med det om jag vill lära mig :)
Imorgon har jag en schön dag, slutar 13.05. wuhuu. Ska sen vara med Elli tror jag :)
Men nu ska jag fara och öva på hälsokunskap provet så god natt ;) <3


Kommentarer
Postat av: J.

Sv: joo det är bra med mig :)

2009-01-26 @ 21:04:17
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: erika (:

tack du, och desamma! Dina tre bilder du har i din header är verkligen fina! (:

och jo de du skrvier om finska att man skall prata med sina vänner som kan finska är ju faktiskt en bra ide' men som sagt de skulle skratta åt mig med (;

ha de bra

2009-01-27 @ 10:13:54
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: N E L L I

härligt! bra här med ;) synd att de inte gick bra på provet, hoppas de går bättre next time dude ;)

2009-01-27 @ 14:35:54
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0