shao ;)

   shao ;)

Shena! (: Nu är jag här i biblioteket, gick hit efter skolan. Jag måsta lämna in det där seriealbumet, så jag tänkte att jag kan ju blogga på samma gång :)
Inatt så har jag sovit ganska dåligt, det tog jättelänge innan jag somnade och jag vaknade på natten. Så jag var ganska trött på morgonen men jag tvingade mig upp från sängen. Igår så hann inte min storebror ta sina kläder bort från mitt nya rum så jag har ännu mina kläder i mitt gamla rum, så jag hoppas att jag kan flytta dem idag för inte orkar jag hålla på att gå till mitt gamla rum fram och tillbaka då jag ska byta kläder.
Idag så har skolan varit helt ok, måsta presentera seriealbumet som jag har skrivit en bokrecension om. Gick väl helt ok, men jag blandade bort mig där vid ett ställe så det blev ganska råddigt. Nåja, men man vänjer ju sig att stå framför klassen ju mera man gör det.
Nu så sitter jag bara här framför datorn och lyssnar på musik från min Ipod, väntar på att Alexandra ska sluta och jag vet inte riktigt när det är så jag väntar på att hon ska ringa upp mig. Skulle också måsta fara till stan och köpa en sport-bh, gör det säkert sen.
Oj, nu så ringde Alexandra och sade att hon ännu hade timme, men hon slutar snart. Så jag ska väl börja fara tillbaka till skolan och vänta på henne där, men jag far inte ännu. Jag träffade på min storasyster just, hon skulle låna några faktaböcker. Det är skönt att jag inte riktigt har några projekt i skolan som jag måste göra, okej jag har nog då jag men några andra personer måste skriva fakta om Kalle Anka men det är ju lätt ;) Ja, just det. Man har ju biologi prov imorgon, ska läsa sen efter träningarna då jag kommer hem. Hann läsa halva igår så idag behöver jag bara läsa andra halvan.
Men nu så ska jag börja dra till skolan, men först så ska jag svara på några av kommentarerna som jag har fått om jag hinner. :)
Ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Zäta

lycka till på biologiprovet imorrn :)

2009-03-09 @ 15:23:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Erika

sv: det har bara varit skolan och det blir fotbollsträning sen, sj? :)

2009-03-09 @ 15:56:55
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0