Shao!

   Shao!

Hej!
Jag har inte gjort så mycket idag, jag somnade nästan genast då jag kom hem för jag var påriktigt jätte trött.
Jag sov nog mera än 3 timmar ;)
Jag vaknade av att min storasyster öppnade dörren och sade;
SKA DU INTE SE PÅ IDOL? ELLER SKA DU SOVA ISTÄLLET!
Jag var som bara så där; ajj va?
haha, jag visste inte att jag hade sovit så länge ;D
jo men jag steg nog upp och for och se på Idol som var så jätte bra.
Jag hejar lika mycket på Alice som jag hejar på Kevin, men en liten bit av mig hejar lite mera på Kevin ;)
ååh, det är såå spännande!
Jag har nästan ingen skillnad om vem som vinner för jag tycker att båda förtjänar det lika mycket, men det skulle nog vara kul om Kevin skulle vinna ;)
Jag säger bara Lycka Till Båda Två! <3

Hejsvejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0