13.02

   13.02

Hej! :) Idag så var skolan ganska tråkig, men de sista timmarna var roliga för då hade jag gymnastik :) Idag är det ju otursdagen, haha eller är det idag? :D Ja men inte  hände det riktigt något oturligt idag. Eller kanske då efter skolan så for jag på stan med Josefina och Emma, vi skulle köpa en födelsedags present åt Linda. Först så köpte vi något  till henne men vi tyckte att vi nog skulle måsta köpa något mera, vi skulle köpa tillsammans :) Så vi for till en affär och där hittade vi en sak som vi tyckte var en bra present, men Emma måste fara hem så då gick jag och Josefina till kassan och betalade. Sen just då jag hade gett pengarna till kassatanten så tänkte jag: oj nej, Linda har ju nästan en likadan som den här som vi köper. Jag sa det till Josefina och hon undrade om jag var säker och det var jag. Nå vi gick ut ut affären och tänkte: Ej jäklar, vad ska vi nu göra. Nå, men vi for till H&M:s omklädningsrum och satt där och pratade. Vi väntade på att Elli skulle komma till stan. Nå när Elli kom så bestämde vi oss för att gå tillbaka till affären och fråga om vi kunde byta ut den som vi köpte till den en bättre (och en som inte Linda hade redan) och det fick vi som tur och Elli betalade också för den saken ;) Tyvärr så kan jag inte säga vad vi köpte för att inte vet jag ju om Linda kommer och tittar på min blogg och om jag skulle skriva vad vi köpte så då skulle hon få reda på det, så.. ;D Men jag kan sen säga då vi har gett den till henne. Jaa, men sen så for vi tre till Josefina, det var en liten bit att gå men vi skrattade så det tog ganska snabbt :)
När vi kom dit så inte gjorde vi så mycket där, bara satt i hennes rum och pratade. Sen lite senare så blev vi alla snåla på något gott, det är ju fredag idag. Haha okej, nog brukar jag äta gott på vardagarna också ;) Så vi sprang över vägen till den affären som finns där, den heter Sale.  När vi kom dit så började Elli plocka lösgodis åt sig, jag och Josefina hade inga pengar så vi kunde inte riktigt köpa något. Sen så for vi till glassidan, och Elli ville ha glass.  Men det var ganska svårt att välja för vi alla tre ville ha olika smaker. Men sen hade vi äntligen bestämt oss, det blev lakrits. Namm, det är så gott :) Jag gav min 10cent till Elli, det var det enda som jag hade med mig, men så märkte hon att det saknade 5cent. Men ingen av oss orkade springa till Josefina och hämta, så vi stod där och tänkte. Sen så sade jag; Hey, vi kan titta under hyllorna, det gjorde jag då jag var mindre och då hittade jag 2£, hahah.. Så då for jag iväg och tittade under hyllorna men jag hittade inte en enda slant. Haha, vilken knäppgök jag är.
 Sen då jag for tillbaka till de så sade Elli riktigt sådär högt; Vittu, det saknas 5cent. (vittu är ett svärdord). Sen så kom det en gubbe förbi oss och sade: Jag kan skänka dig 5cent om du slutar att svära och så gav han 10cent och gick iväg. Och gissa om vi alla tre började att gapskratta! Haha, ej gud. Men till slut så gick vi och betalade ;) Sen hos Josefina så åt vi glass och gjorde inte så mycket annat. Sen så kom Ellis mamma och hämtade mig och Elli och nu sitter jag här hemma och hör på musik :)
Jag skulle måsta städa idag nu på kvällen för jag hann ju inte igår att göra det då jag kom hem så sent på kvällen ;s Så jag ska nog börja städa snart, sen så ska jag väl bara vara på datorn. Chilla lite på kvällen bara :)
Pussar


Har inte hunnit tagit någon bild så jag laddade upp den här söta bilden.

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Åh ikväll blir det hemmalagad pizza & tv, imorn går jag på mitt 24timmarspass så det blir inte så mkt partaj.



Trevlig helg!

2009-02-13 @ 19:46:06
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: LINA

okej, va mysigt :) jag ska umgås med pojkvännen och mysa lite ;-)

2009-02-13 @ 20:19:51
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

nej just nu kikar jag på lets dance och imorgon blir det bio :) själv då?

2009-02-13 @ 20:37:16
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Matilda

fin bild :)

2009-02-15 @ 08:58:55
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0