Godbye

   Godbye

Hej! :) Det blev ingen mera kladdkaka för mig idag för då jag tittade i kylskåpet så hade vi inte några ägg :s Men istället stoppade jag en mikropizza i mikron och for upp och tittade på en film som vi har laddat ner på datorn. Den hette Pretty Persuasion. Den var nog bra att se på :) Sen när jag hade tittat färdigt på den så insåg jag hur mycket klockan igentligen var, men som tur så har jag inte nästan någå som jag måst göra tills imorgon till skolan. Och YES,  engelska provet som jag har berättat om att jag har på onsdag så det är inte först om 2 veckor. Det lättade mycket för nu behöver jag inte stressa med läsningen ;) Imorgon så ska vi skrinna i skolan sista timmarna så jag måste ta med skrinnskor, det är nog ganska kul att skrinna men inte så jätte då man är så dålig som jag är och jag får jättelätt ont i fötterna av mina skrinnskor. Men det är bara att skrinna på då man inte gör det nå ofta om åren.Men nu så måste jag fara ner så mamma kan skriva på mitt dåliga finska prov :s Sen ska jag borsta tänderna och fara och sova min shönhetssömn, haha (; Go natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0