Live your life

   Live your life

Åt för en stund sedan ris och broilersås som mamma lagade. Såg sen bara på tv men sen tyckte jag att det var dags att fara upp och göra något vettigare istället. Jag har ju haft sådä att jag inte får äta godis, chips eller glass på vardagarna, men nog på helgerna. Men i torsdags så tänkte jag att igentligen så är det ganska knäppt att göra så. För att man ska ju leva livet så länge man lever. Okej, inte lever jag livet om jag äter varje dag godis eller något sådant. Men jag menar att man inte ska behöva gå runt och tänka på sitt utseende då man är så här ung som jag är. Och jag är nog nöjd med mitt utseende och inte vill jag bli smalare eller tjockare, jag vill se ut som jag gör. Nog kan man ju sen tänka lite på det då man blir äldre och får lättare former och så. Men jag orkar inte tänka på att: ojj, om jag nu äter den här chokladen så kommer jag att bli fet. Jag tänker bara äta ;) Det är ju också knäppt att vissa kändisar har slutat äta för att komma i zero-size. Halå, inte måste man sluta äta för att bli smalare, man kan ju äta nyttigare och mindre och börja träna mera. Annars ser man bara sjukt smal ut och det är ju inte någå fint. Det är ju just fint då man har en såndär tränad kropp som ser frisk ut. Eller det tycker i alla fall jag. Så jag säger bara Live Your Life!
Men nu så vill jag fara och baka en kladdkaka (igen). Men de är så himla goda och så lätt att göra så why not? ;)
pussar


Kommentarer
Postat av: erika (:

svar

Jo okej, de brukar allti för i alla fall finnas såndär gulliga bälten och såna saker där (:

Men var menar du riktigt?

2009-02-01 @ 18:06:15
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: erika (:

joo, alltså jag vet nog var det ligger,

men vilka andra de där två talade du om, var ligger dom,? (;

tack! (: <3

2009-02-01 @ 19:13:37
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

jag gjorde en chokladmoussetårta idag.. sjukt gott men kladdkaka är nog bättre =)

söt bild!

Hoppas du haft en härlig söndag

2009-02-01 @ 20:06:44
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: matilda

håller me dj bina ;) <3

2009-02-01 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0