shaba :)

   shaba :)

Hej! :) Vaknade 12 tiden, klädde på mig, åt snabbt en banan och cyklade sen till Elli, vi bor ganska nära varandra så det tar bara några minuter att cykla hit :) Nu är jag här och jag och Elli och Josefina bakade just en kladdkaka. mums.. Kommer att smaka gott. Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, äta kladdkaka i alla fall :) Sen senare så måste jag fara hem och göra läxor och öva på engelska prov som jag har på onsdag, det är ganska många sidor så jag måste nog börja läsa idag. Alla verkar ha prov nu, jag har också haft ganska många prov nu men som tur har jag bara 1 kvar. Hoppas det kommer att gå bra. Men nu far jag så Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0