shao

   shao

Efter att Linda hade farit så for jag iväg till Elli. När jag kom dit så bakade hon kaka med Matilda & Josefina. Så jag hjälpte till lite och det blev lite skrattande där och sen så stoppade vi den i ugnen. Sen när den just blev färdig så måste Josefina och Matilda fara hem men de tog med lite kaka så de kunde smaka hur den blev. Sen så tog jag och Elli en liten bit och den blev nog god :) Sen så gjorde vi inte så mycket annat, spelade lite kort och så men se så blev klockan ganska mycket och jag började fara hemåt. När jag kom hem så åt jag lite bröd och en banan, och nu så är jag på datorn medan jag på samma gång försöker hänga med i Bones ;) tihii.. Skulle måsta fara och öva på engelska prov men jag orkar verkligen inte! Jag har det ju endå på onsdag så nog hinner jag öva imorgon och på tisdag tillräckligt eller? :) Skulle också måsta föra upp madrassen på vår läskiga vind.. Tycker inte alls om att öppna den då det är såhär mörkt. Men jag brukar bara slänga den upp och stänga snabbt luckan för då är det inte lika läskigt :)

Imorgon så börjar jag 08.15. Hur ska jag orka stiga upp klockan 07.00? Måste fara tidigt och sova idag så jag orkar. Imorgon i skolan så händer det inte så mycket, eller ja just det jag ska fara på hälsogranskning. Man brukar alltid fara ungefär 1 gång om året för att checka om man har växt och så ska man ta blodprov och sådant. Så får se hur jag har skött mig då ;) Jag slutar imorgon 14.30 och då ska jag fara på stan med min kompis. Har ingen träning imorgon, så jag far inte till Alexandra då. Men jag ska nog sen fara ut med min hund och gå så jag rör på mig iallafall något lite ;)
Men nu så ska jag slänga upp min madrass på vinden ;)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Kikar in och läser lite! :) Ha en bra dag! Kram Fiffi

2009-02-09 @ 14:13:20
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

ja, det är så bra :D

2009-02-09 @ 17:33:52
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0