Äntligen helg!

   Äntligen helg!

Hejsan! :) Är hemma från skolan och gud vad det är shönt att det äntligen är fredag! Vad har ni för planer inför helgen? Jag ska bara vara hemma, vara med kompisar och sånt. Inte så mycket speciellt. Mina planer för idag är att jag ska först käka något. Sen ska jag ladda ner lite låtar på datorn och sen ska jag försöka hitta toner till den där Lullaby låten från Twilight. Ja, så jag tänkte prova spela lite på den idag :) skulle vara så himla roligt att kunna den på pianot ;) Men det kommer nog att ta en tid för jag har nog hunnit rostat lite på den tiden jag inte har spelat något, och det är över 1 halvår. Go me haha ;)


Kommentarer
Postat av: eliin

ja det tycker jag med , frisyrer kan göra väldigt mycket ! tack så mycket , du är också jätte söt !:)

2009-01-23 @ 20:07:53
URL: http://elinstenum.blogg.se/
Postat av: Anonym

lugnt , haha=)

2009-01-23 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0