back home

   back home

hej! :) Nu är man då hemma, första skoldagen efter jullovet var väl helt okej, så som skolan brukar vara ;) Jag skulle igentligen ha farit på träningarna idag, men vi skulle först ha nästa vecka första träningen men så hade di ändra de tills ida så jag glömde att ta med gymppa kläder till skolan, och jag skulle inte hinna att fara hem och hämta. ;s men mamma skulle endå inte ha hunnit föra mig så jag for med kusinen till stan en stund :) Vi gick lite runt och tittade på rea saker och så hittade jag nog några grejer :)
Nu just så har jag ätit spagetti med köttbullar så här sitter jag och är proppmätt..
Ska väl efter en stund fixa nå grönskakstallrik, så man får något nyttigt i sig ;)
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0