Love this song

   Love this song

hej! Nu sitter jag här framför datorn, har fixat mig färdigt om sånt. Väntar bara att Elli ska ringa till mig sen ska vi fara och ha roligt ;) Just nu så håller jag på att försöka få en bild vid menyn, men det funkar inte och jag vet int hur jag ska göra ;s
Jag har läst instruktionerna många gånger och det verkar jätte lätt men sen då man ska försöka göra det själv så blir det ur svårt. Och sen då det har funkat och bilden syns så är den antigen för stor eller för liten ;s Men så lätt ger jag inte upp, jag ska nog ha bilden där ;)
Jag hör på Jordin Sparks låtar och jag har fastnat för speciellt den låten som heter Freeze. Jag har säkert lyssnat på den hundra gånger och genast det kommer en ny låt så lagar jag om den pånytt ;) haha.. Men den är jätte bra! Om ni nu lyssnar på den så kommer ni att fastna för den (:



Jordin Sparks - Freeze

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tack, så glad att höra:D

Fin låt!och så är din blogg fin med.

2009-01-10 @ 16:56:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/se-hit-3-stycken-vinner-100-kr-pa-nellyco.html

3 vinner 100 kr på nelly.com

va gärna med:)

Hoppas du inte blir sur för mitt tips.

vill bara folk ska hitta till min nya tävling

2009-01-11 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0