nati nati

   nati nati

Ciao! Nu är klockan 04:53 på morgonen, jag såg på tv ensam ungefär från klockan 11på kvällen till klockan 2 på natten innan min storebror kom hem. Tur att han kom just då för jag had just sett på något hemskt pogramm så om han inte skulle ha kommit så skulle jag säkert inte ha vågat fara och sova ;s Sen så somnade jag i soffan en stund, men sen bestämde jag mig för att städa upp lite efter filmkvällen och tvätta bort sminket, borsta tänderna och fara och sova. Nu har jag gjort allt det där och jag bara längtar att få fara till min säng. Jag kommer säkert att vakna ganska sent imorgon då jag har varit uppe så länge nu. Men hoppas jag inte sover bort hela dagen. Men nu ska jag fara och sova innan jag somnar framför datorn ;)
Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Härligt att höra! :) med mig är det toppen,

Vad ska du hitta på idag?

2009-01-04 @ 13:19:16
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0