Söndag

   Söndag

Hejssan! :) Idag så vaknade jag 12.30 ungefär. Jag måste sluta att sova så länge på helgerna för då blir jag bara trött på dagen och då orkar man inte göra lika mycket som jag annars skulle ha gjort. Det kanske inte är så för er andra men för mig är det så.Jag for och tog cornflakes med bananer i, det är super gott att äta till morgonmål. Jag satte mig framför tv och började svischa förbi kanalerna för se om det kom något bra som man kunde titta på. Igår så såg jag på en serie som heter Veronica Mars. Det var första gången jag såg på den och tyckte att den såg bra ut och det var den. Idag så såg jag att det kom gen Veronica Mars på samma kanal samma tid. Då blev jag glad för att den hade slutat så spännande igår och jag hade velat se fortsättningen men jag visste inte när den skulle komma igen.
Jepps, så satt jag här i soffan och tittade på serien och tiden rann iväg utan att jag hade märkt det och plötsligt så ropade mamma att maten var färdig men jag var så inne i serien att jag tittade först på den och sen senare for jag och åt.
Och om ni undrar varför jag inte har bloggat något fören nu så är det för att jag har sett på den här serien.


Såhär ser serien ut^ och jag rekommenderar att man ska se på den om man inte har gjort det förr. Man behöver inte se från första säsongen för att fatta något, det tar nog några avsnitt innan man förstår något men sen tycker man nog att den är bra! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

SVAR;

Awh, vad glad jag blir! :$

Du är söt du med.



Följer du min blogg med bloglovin? :)

2009-01-11 @ 17:01:42
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Bea

SVAR;

Man går in på www.bloggkoll.se och registrerar sin blogg därifrån! :)

Sedan kan man efter det lägga till andra bloggar, så att man ser när dem har blivit uppdaterade, och kan på så sätt se när bloggen ifråga uppdaterats!

2009-01-11 @ 17:16:15
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0