Städa, städa, städa..

   Städa, städa, städa..

Hej! :) Är hemma från skolan som var ok :) Håller på att städa nu, det är ju torsdag så. Det är som bara jag och min storasyster som städar i familjen, vi är de som håller huset rent. Utan oss vore huset en katastrof ;) Jag har just städat köket, nu så ska jag damma, städa mitt rum och sedan dammsuga. suck. Vi måste städa varje torsdag, jag vet som ingen annan som har en bestämd dag då de måste städa, de städar bara då det blir råddigt. Men vi städar för att det blir så lätt stökigt här och så förtjänar man ju lite pengar också, något måste man ju få för besväret. ;)Men nu måste jag fortsätta så jag blir färdig nångång.
Kram




Kommentarer
Postat av: nadja

jo bara fint tack kallt här idag huvva -17 hur är det med dig då ?

2009-01-15 @ 17:57:37
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0