Torsdag

   Torsdag

Hej! :) Såhär har min dag sett ut: for till skolan på morgonen efter att jag hade fixat mig, började 9.45. Första timmen hade jag modersmål, skulle skriva nå brev med klassen som vi ska skicka till någon stad i Sverige. Vi och deras skola ska typ skicka brev till varandra och sånt ;) Andra timmen hade jag engelska som var helt roligt. Sen så tredje timmen så hade jag finska prov. Oh, shit. Jag vet inte alls hur det gick, jag fyllde nog i allting och kände mig ganska nöjd men jag tror endå att det inte kommer att gå så himla bra :s Sen sista timmen hade jag hälsokunskap och vi såg för det mesta på film.
Kom hem halv 5 ungefär och åt snabbt någånting och sen började jag städa, det är ju torsdag idag. Hade ingen lust att städa och skulle bara ha vilja fara och läsa Twilight. Men jag har nog aldrig lust att städa, vem skulle nu ha det? ;)
Men nu iallafall är jag klar och det känns jätte shönt! Har inga läxor eller något sådant tills imorgon, så nu ska jag bara läsa lite Twilight och sen ska jag fara och sova :)
Btw, om ni märker att jag inte har skrivit på en stund eller så, så är det för att jag inte hinner eller att jag inte slipper på datorn. Men jag försöker blogga så mycket jag kan :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt att inte ha några läxor, det händer aldrig här i Singapore, vi får tom läxa över lov...



Ha en bra dag

Kram ERica i Singapore

2009-01-23 @ 01:17:50
URL: http://sunblock20.blogspot.com/
Postat av: J.

Sv: Joo det är helt ok, sj?

2009-01-23 @ 07:04:21
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0