Ice is fun

   Ice is fun

Hej! :) Idag på kvällen så for jag ju och skrinnade med mina kompisar ;) Vi for till en isplan som finns brevid en skola här nära mig. Först då man skulle fara ut på isen så visste man inte hur man skulle göra, men efter ett tag så kom man nog ihåg. Det är en sån härlig känsla då man bara glider iväg på isen, tycker ni inte det?
Vi hade med Ellis hund som heter Siri. Alltid då Elli skrinnade iväg så sprang Siri hela tiden efter och sen om man hållde i kopplet så drog Siri en jätte hårt frammåt så man behövde inte åka själv. Man trodde nästan att man skulle flyga i diket.Det var nog kul ;)
Det var nog ganska mycket andra människor där men det fanns nog gott om plats att skrinna på. Då och då så sprang Siri iväg och rusade hit och dit, man fick som aldrig fast henne men sen till slut då hon blev trött så satt hon sig bara ner så man kunde bara ta tag i kopplet.:P Efter att vi hade skrinnat i nån timme så började det att kännas i fötterna.
Men tills slut så for vi nog tillbaka till Elli :)
Sen så for vi hem till mig, och har ni sett hur månen lyser nu? Den lyser upp hela vägen som en stor lampa så man ser riktigt bra var man cyklar. Den var jätte fin men jag hann inte ta någon bild, och dessutom är det ganska svårt att få nå bra bilder på månen. Eller har någon försökt?
Hos mig så fixade vi lite håret för nöjens skull ;) Ibland då jag har tråkigt här hemma så brukar jag bara fara och gör någon frisyr eller komma på något snyggt som man skulle kunna ha. Det är ganska bra för då kan man bara göra samma sak till skolan nångång. Jag har nog fått ganska långt hår nu, och min pannlugg är mega lång. Jag skulle måsta gå och klippa mig för mitt hår har blivit så nött i topparna. Och det kanske borde vara dags för att jag var sist på sommaren och klippte mig så det borde nog vara dags att ringa och beställa tid ;)
Men jag skulle vilja ha mitt hår så där fint som t.ex. Kenza har det. Hon har så underbart hår!
Exakt sånt hår skulle jag vilja ha, jag har ungefär lika lång pannlugg som henne men endå kan jag inte ha det som hon har.. störande, för jag vet inte hur ja ska ha mitt hår för jag skulle vilja ha det annorlunda för jag har hela tiden haft samma frisyr som jag alltid har haft.
Jepps, men nu så börjar jag bli trött så jag ska nog börja fara och sova nu. Alla i huset sover redan så kanske jag också borde göra det ;) Gonatt och dröm söta drömmar! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

din halsduk som du har på bilden ser väldigt mysig ut :)

2009-01-11 @ 13:04:26
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Bea

SVAR;

Tack!

Vad glad jag blir!

Hoppas att du kommer att fortsätta följa min blogg med bloglovin? :)

2009-01-11 @ 14:07:52
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: NAVAS

KOLLA IN MIN SNYGGA BLOGG, EN SNYGG DANSTJEJ SOM ÄLSKAR ROSA & PÄLS!!

2009-01-11 @ 14:29:30
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Bea

SVAR;

Vad roligt! :)

2009-01-11 @ 16:33:27
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0