home sweet home!

   home sweet home!

Hejsan! :) Är hemma nu från Helsingfors, kom hem för några timmar sedan men har inte riktigt orkat bloggat något fören nu. Har tittat på Numbers avsnitt men tog en liten paus nu. Jag har lite bilder från resan som jag ska visa er, kan börja med första dagen (:


Hade suttit i bilen i över 4 timmar men sen äntligen var vi framme. Åkte och hälsade på min storebror som bor där och sedan så körde han oss runt lite i staden och visade fina ställen och sådant :)


Såg den här snygga bilen som jag lyckades ta en bild på haha ;) En sådan skulle man inte tacka nej till!

Sen senare så åkte vi till en mysig resturang och åt gott :)

Jag beställde en chicken tortilla, mums!

Åkte sen på kvällen till hotellet och chillade med min storasyster, vi hade ett eget hotellrum. Och utanför fönstret så såg jag de här luftballongerna, skulle gärna vilja pröva det nångång ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser nice ut! :D

2009-07-13 @ 18:58:37
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: ellen

vilken härlig dag :D

2009-07-13 @ 20:00:35
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0