Shaba!

   Shaba!

Hej! ;) Gud vad jag har varit dålig med att uppdatera! Nåjaa, igår så var jag nog bara hemma på dagen, men sedan på kvällen så kom J och L till mig. Bra det annars skulle jag redan ha mögglat fast i soffan haha ;) Vi var nu ute och åt vindruvor och kex och drack saft, värmde oss i solan (som äntligen har kommit fram!).

Nu så äter jag min macka som jag hade ork i att göra själv ;) Idag så tänkte jag först fara till stranden med mina kompisar, men det visade sig att de skulle fara på stan istället. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om inte jag hittar på något så är jag bara hemma och solar i den så hoppas varma solen :)
Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack :-) snygg banner!

2009-06-08 @ 11:51:51
URL: http://magstarkt.blogg.se/
Postat av: Tirova

hihi tack! Din är grymt fin den med!

2009-06-08 @ 13:07:35
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0