FREDAG!

   FREDAG!

Hej!:) Just nu så sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik med Josefina. Jag for till henne efter skolan, sedan så kom hon till mig för hon hade ändå inget annat att göra. Vi har sett lite på tv och ätit broilersallad, mumsens!
Ikväll så sk avi väl ta lite foton, och sedan titta på något bra film och käka gott ;)

Skolan idag har varit helt okej, hade gymnastik sista timmen. Vi hade lite med hula hula ringar (eller vad de nu heter), och så hade vi lite volleyboll.  Volleyboll är super roligt, men man får alltid jätteont i handlederna då man ska passa bollen till någon annan.  Efter gymppa timmen så stannade jag i skolan en liten stund och väntade på att Josefina skulle sluta, jag skulle fråga henne om vi kunde vara haha ;) Och det gick ju nog för henne då (:
Men nu så ska vi säkert far och göra något annat, så bye! <3


Han är hetast och jag diggar brillorna!^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin header du har! :D

2009-03-28 @ 10:50:02
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0