Halo ;)

   Halo ;)

Hej! ;) Just nu så gör jag inte så himla mycket, ska börja fara och sova men jag tänkte blogga lite snabbt före :)
Jag har läst på engelska, och det var 45 stycken ordtryck som jag måste kunna tills imorgon, och nu när jag har övat så kan jag nog dem. Men såklart så finns det några som är lite svårare och jag inte kan så bra. Men jag känner mig nog redo för det där skriftliga förhöret nu ;)

Idag så har jag också tittat på High School Musical 3 med min storastyster, vi hade den på datorn. Den var nog jättebra!
Jag rekommenderar nog att ni ska se på den om ni inte ännu har gjort det, men jag iss inte avslöja så mycket om filmen. Då blir det inte lika roligt för er som inte har sett den, men den är nog lika bra som de andra två delarna.

Imorgon så börjar jag 8 tiden, så jag måste vakna där vid 7 på morgonen så jag hinner fa till duschen och sådant.
Jag har träningar imorgon på kvällen så jag tar med mina gymppa kläder med till skolan, efter skolan så far jag till alexx.Vi ska väl fara på stan om vi orkar, haha vi brukar nästan alltid göra det på måndagar.
Men nu så ska jag börja tvätta tänderna och lite andra stuff, ska väl också göra lite med hantlarna före jag somnar.
Ha det bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har också sett High school musical 3. Men tycker du inte att det var en aning mer musik i denna än i de två första. Det är ju i och för sig det som är meningen. Men hade varit roligt med lite mindre musik än det var. Får 7/10 av mig, medan ":an får 8/10 och 1:an 10/10. MEn alla tycker ju olika, och det är väl tur det :D

2009-03-15 @ 22:52:21
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0