Hey

   Hey

Hej! :) Kom just hem från skolan, hade en ganska lång dag idag så det är skönt att vara hemma. Nu så ska jag äta något och sedan börja att städa. Jag är lite på städ humör idag, haha jag vet jag är lite konstig. Men ibland är det lite roligare än vanligt att städa, vet inte riktigt varför.
Idag så är det riktigt vår väder, ur skönt att vara ute då solen bränner en i ansiktet. På hålltimmen som jag hade idag så for jag på stan med min kompis. Vi gick runt lite och hon köpte lite grejer som hon behövde. Jag hittade också många par grymt snygga solbrillor, skulle verkligen behöva nu då solen skiner så stark. Så jag tror nog att jag ska fara och köpa ett par imorgon eller någon annan dag ;)

Igår så var jag så himla trött, jag somnade i sängen framför tv:n haha. Jag vet inte riktigt hur länge jag sovde men nog någon timme. Jag vaknade där vid åtta tiden på kvällen och jag blev lite sugen på att läsa på Twilight boken så jag tog den och började att läsa. Jag läste, läste, läste och läste. Jag blev fast i boken så att jag inte kunde sluta, jag kunde inte änns dra den ifrån mig så jag kunde fara och blogga. Så nu vet ni varför jag bara bloggade 1 gång igår, jag satt fastfrusen framför Twilight boken. Jag håller ju på att läsa tredje delen, och den är sjukt bra som de andra två delarna. Jag satt och läste enda till halv 1 på natten, men sedan så bestämde jag mig för att jag måste lägga den ifrån mig. För lite sömn vill man ju i alla fall ha. Jag hann läsa över 100 sidor igår, så nu har jag bara ungefär några på 20 sidor kvar av hela boken. Neeej! Då kommer jag inte ha något att läsa efter det, men jag måste läsa för jag vill ju veta fortsättningen.
Jag har en sak att säga till er och det är: I Looove Twilight!

Men nu så ska jag fara ner och värma lite lasagne, mumsens! Sedan blir det städning för mig ;)
Shao! <3


photo: by me

Kommentarer
Postat av: Evelina

jaha, hehe okej. Slutar det lyckligt då? jag har en grej för mig att jags er inte filmer som inte slutar lyckligt. lite svårt att veta innan man sett dom hehe :p Men är det dåligt slut på en film så förstör det hela filmen för mig :S kram

2009-03-19 @ 16:05:37
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! :D

2009-03-19 @ 19:11:57
Postat av: Linda ö

Jettefin bild:) ede twiilight boken??:P:)<3

2009-03-21 @ 08:45:28
Postat av: Stina

Sv: Tack :D Nä man äter ju inte det så ofta direkt, men det är supergott! ^^



Vilket fint foto :D

2009-03-21 @ 11:45:51
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0