Shena

   Shena

Hej! :) Idag så vaknade vi där vid 12 tiden. För igår så for vi ut med några kompisar, vi måsta gå ganska långt till det stället där vi skulle träffas men det tog inte så himla länge att gå. Vi hade så roligt igår, var helt upp i varv och så skrattade vi en massa ;) Men vi började att gå till mig där vid 1 tiden på natten och så kom vi hem ungefär halv 2. Och skit vad det var kallt då vi gick hem, man kunde nästan inte röra sig då man var här inne, händerna var som is.
Ja, men just så tittade vi på en skräckfilm, The Unborn. Den var grymt bra! Men man blev inte så jätterädd nu då det är dag, om man skulle ha sett den på kvällen så skulle vi inte säkert ha våga fara och sova haha ;)
Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi tänkte fara på stan men vi orkar inte heller. Kanske Linda kommer till mig lite senare och så hittar vi på något roligt att göra.
Just nu så sitter jag och Josefina bara här i soffan framför datorn och hör på musik (:
Förlåt då jag inte har svarar på kommentarerna men jag har inte riktigt haft någon tid.
Shao! <3

http://www.ceticismoaberto.com/imagens2/SweetDreams3.jpg
Grymt bra film, jag rekommenderar att ni ska se på den!^

Kommentarer
Postat av: nadia a.

Hello! :) vgd ?



jag städar (A)

2009-03-28 @ 14:37:57
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Bitte

TÄVLING! VINN BIOBILJETT TILL "DUMPA HONOM" Skynda på! Jag drar en vinnare imorgon söndag kl.12.00

2009-03-28 @ 14:50:04
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0