söndag

   söndag

hej! :) Jag sovde en till natt hos Linda, vi vaknade för någon timme sedan. For ner och åt mat, så nu är vi mätta.
Igår så proppade vi i oss en stor pizza från en pizzeria, gissa hur ont i magen man hade sedan resten av dagen. Men gott var det! :) Vi var uppe till 5 på natten igår och spelade Guitar Hero, haha. Men det är ett jättekul spel tycker jag.

Idag så vet jag inte vad vi ska göra, kanske spela ännu mera? ;D Jag ska nog fara hem idag, skulle måsta städa lite då jag inte har hunnit göra det. Jag måste också läsa på hundra ordtryck till engelskan som jag har i morgon, har ett skriftligt förhör ;s Okej, inte är det nu hundra men det är jätte många i alla fall.
 Men nu så ska vi hitta på något att göra, det blev ett lite kortare inlägg men jag har inte så mycket annat att skriva om.
Seeyou! <3

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha så kul att spela guitar hero:)

2009-03-15 @ 16:26:28
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0