1 maj!

   1 maj!

Hej! :) Idag är det ju 1 maj! Äntligen så börjar sommaren ätt närma sig. Jag vaknade för en liten stund sedan, kunde inte sova mera fast jag hade lust.
Vad ska ni göra på 1 maj, har ni några speciella planer eller ska ni bara ta det lugnt? :)  Jag fara på stan med mina kompisar, gå runt på torget och kolla på saker. Och godis såklart måste man ju också köpa ;)
Igår på torsdag så slutade jag tidigt från skolan, jag hade inte egentligen någon skoldag för jag var bara på någon konsert. Efter skolan så for jag på stan med min kompis, det var nog kul. Vi gick runt och chillade. Men gud, jag har ännu grymt ont i halsen. I går så kunde jag nästan inte prata, det var inte nå kul. Då jag skulle åka med bussen till skolan så sade busschauffören hej, och jag bara pep något liknade, det som jag fick ur mig. Ni ska veta, det är verkligen inte kul att ha grymt ont i halsen och rösten är helt borta. Jag har nog haft det så här i 3 dagar nu, och jag hoppas att det verkligen far bort för jag orkar inte med det nåmera. Och jag har också tagit en massa halstabletter men de hjälpte inte ett dugg, men min storasyster hade några med någon mint/peppar smak i sig. Så nu sitter jag bara här framför datorn med en sådan halstablett i munnen, de hjälper faktiskt lite nog. För nu har jag fått lite min röst tillbaka.
Men strax så måste jag fara till duschen och börja att fixa mig, men före det så måste jag äta lite morgonmål. Jag känner mig inte för nå mat nu men något smått måste man väl endå ta.
Kramar!    


Kommentarer
Postat av: V I O L A

fyller år idag, 1 maj :D<3

2009-05-01 @ 11:00:27
URL: http://violaaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej, bra idag?

kram

2009-05-01 @ 12:05:54
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

godmorgon! =) det är bara bra med mig! sj då?

2009-05-01 @ 12:22:52
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0