God morgon!

   God morgon!

God morgon! I dag så är jag hemma från skolan, är förkyld så jag är hemma och vilar, vill bli frisk ordentligt nu. Gud, jag nyser grymt mycket. Igår så nös jag säkert femtio gånger och nu så sitter jag här och håller på att nysa. Och jag måste gå och snyta mig hela tiden, gosh jag hoppas att jag blir frisk snart.
Jag vaknade för en liten stund sedan, for ner och lagade bröd med en kopp te. Förr så tyckte jag inte alls om te, men nu så har jag lärt mig att dricka det och det är faktiskt ganska gott. Nu så sitter jag bara här och lyssnar på musik. Jag tror att jag ska ta och fixa min blogg lite nu, såna där småa saker som jag inte har tänkt på förr. Så vi får nu se hur det blir ;)



Kommentarer
Postat av: Charlie w

sv: thanks hihii :D:D:D:D

2009-05-08 @ 17:38:04
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0