Söndag

   Söndag


Good morning! Igår så blev det inte något mycket uppdatering, jag hade ingenting att skriva om helt enkelt för att jag gjorde ingenting speiellt. Jag var bara hemma och chillade, så som jag gjorde på fredagen också, haha ;) Jag såg färdigt på säsong 2 av OC, shit det slutade så spännande! Sen så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra för det gick inte att fara ut då det regnade, så jag tog Twilight boken fram och började läsa. Och så läste jag hela kvällen, men sen så for jag och såg på en vampyr film som kom på tv (;
Men nu så ska jag fara och äta morgonmål, har inte ännu ätit för jag vaknade just. Idag så är det ett härligt väder, solen skiner och inte ett enda mörkt moln på himmlen ;)  Det är ju morsdag idag. Familjen kommer att samlas här och så äter vi lite mat och sådant (:
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0