söndag

   söndag

Hej! :) När jag kom hem igår från J, så for jag sen senare till min storasyster. Hos henne så kollade vi på en film, Penelope, den var jättebra! ;) Rekommenderar att ni ska se på den. Sen så var det kväll, men jag fick inte någon skjuts hem så jag sovde över där, så vi kollade på några hemska avsnitt av någon serie, buuh vad man blev rädd. När jag skulle tvätta mitt ansikte så trodde jag att det stod någon där inne vid duschdraperiet, men sen så tänkte jag att äsch, nu skrämmer jag bara mig själv, för nog skulle jag nog se om någon stod där nog haha ;)

För en liten stund sedan så kom jag hem, jag ska ta och äta lite mat som mamma har lagat, ris med fisk. Måste sen städa lite, har inte hunnit så jag får väl göra det i dag. Har endå inget annat speciellt för mig så det får bli en liten städdag för mig (:
Sen då jag har städat så tror jag att jag ska slappa och titta på några OC avsnitt.
Hejsvejs! <3

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f9/Penelope_Poster_2.jpg
Det var den här filmen som vi kollade på^

Kommentarer
Postat av: venla

Åh! de e ju grisnäsa -filmen :P

2009-05-24 @ 19:58:54
URL: http://venlakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0