lördag

   lördag

Hej! Ursäkta för en grymt dålig uppdatering! Har inte riktigt haft någon lust att blogga, har inte vissta vad jag skulle skriva. Och så har mina syskon bott bredvid datorn ganska mycket så ibland har jag inte kunnat.

Idag så har jag ätit mycket tårta och bulla. Min storebror fyller 19 år idag, grattis! :) Så min mormor kom hit igår och bagade en mega tårta som vi åt igår och idag. Och så hade hon tagit en massa bulla och annat gott, gissa om man har ont i magen nu ;) Nu så väntar jag på att Josefina och Elli ska komma till mig, vi ska säkert hitta på något roligt, fara ut eller något sådant.
Igår så fyllde Elli 14 år, ett stort grattis i efterskott säger jag här! ;) Jag har tagit lite bilder som jag kan visa er.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0